Mina inköp

Här kommer då bilder på mina inköp (fast inte på mammas julklapp, så klart).
Okej, det här är lite internt. Jag vet inte hur det är i era hushåll, men i vårt är diskningen inte favoritsysslan. Därför har vi ibland diskussioner om vems tur det är att diska, konstigt nog är det alltid så att vi båda har diskat mera än vad den andra har gjort. Visst är det märkligt att båda kan diska mera än den andra? Det borde ju var ungefär omöjligt. Och det är ju inte sant heller, sanningen är ju att jag har diskat senast. Alltid.


Haha, världens (löjligaste) sötaste örhängen. Jag bara älskar att färgerna är pastelliga och att det är ett par som står under ett paraply. Jag tänker mig de här örhängena till en i övrigt strikt och sofistikerad look. Så perfekt!


Miniatyrflaskor av hygienprodukter, att ha med till gymmet. Necessären fick jag med på köpet, och den är lila på riktigt. Inte blå som på bilden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hemma hos mig och simon är det också så. Det är alltid båda som diskade senast, hur tusan nu det går till?

Postat av: Julia

Va gulliga örhängen! :D

2009-11-15 @ 09:33:15
URL: http://lulibell.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback