Nu tar jag sats för att gå till SATS

Idag gäller det. Idag ska jag inta gymmet och jag ska göra det med bravur. Jag drömde i natt att jag måste ta hissen ner (SATS ligger en våning, eller något sådant, upp) - för att mina ben var som spagetti. Det är inte omöjligt att det blir verklighet.

Hur som helst är jag lite nervös för att gå dit och gymma för första gången, det känns löjligt att vara nervös och jag kan inte riktigt sätta fingret på varför jag är nervös. Men jag har tänkt gå dit nu under dagtid för att undvika största folkhopen och för att i lugn och ro kunna testa maskiner och ta in hur det känns. Äsch, det ska nog gå bra.

Senare idag ska jag åka till Riksdagsbiblioteket (igen) för att hämta några beställda böcker.

Jag lovar att återkomma med en rapport om hur det kändes att gymma för första gången på minst ett halvår.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejja, hejja vad du är duktig som orkar träna :) Själv orkar jag ju knappt gå ut och gå ;) haha.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback