Onsdag 25-11-09

Jag är så otroligt förvirrad vad gäller veckodag. Just nu är jag ganska säker på att det är onsdag. Det betyder att jag ska gå på föreläsning om diskriminering mellan 13-15 och sedan ska jag hem. Väl hemma blir det att ordna fram någon middag. Därefter ska jag och Adam inhandla lite julpynt och hämta ut lite paket (innehållandes julklappar och lite annat) och sedan ska jag förbereda mig inför första lektionen imorgon. Egentligen har vi förberedelsegrupper att förbereda oss med, men utan namn på gruppmedlemmarna är det svårt att samla dem. Så jag gör det själv nu första gången, sedan hoppas jag att vi ska kunna få klarhet i vilka som ska förbereda sig med vilka.
Nu ska jag starta om datorn - några uppdateringar av Windows Vista som vill slutföras.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback