Oplanerad omplanering

Jaha, den här dagen började ju inte riktigt som tänkt. Utan istället inledde vi med en försovning i hushållet. Ja, det var alltså inte jag som försov mig (jag har inget att försova mig till just nu), utan det var min kära sambo som försov sig. Att det sedan kan ha varit så att jag drömde något där en ringande väckarklocka stängdes av väldigt snabbt utan att någon egentligen vaknade, hör inte hit. Det var Adam som försov sig. Därmed förändrades min dag lite också. Jag skulle ju stiga upp vid 7-tiden och vara effektiv idag, istället vaknade jag 10-tiden och känner mig äldre än världens äldsta kvinna. Dock läste jag Christines tips om Stadsbiblioteket och Riksdagsbiblioteket i en kommentar här på bloggen, och där fastnade jag i över en timme. Nu har jag hittat doktrin som verkar bra. Det gäller bara nu att jag får på mig kläderna och kommer iväg (och hittar till biblioteken i fråga). Jag ska bara äta frukost först.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback