Resumé av dagen

Det känns som att det här har varit en väldigt lång dag - fast den faktiskt har varit ungefär som alla andra. Bara det att jag hade fritid före föreläsningen, istället för efter den som jag brukar ha. Hur som helst var föreläsningen intressant idag också, barnrätt var det som stod på schemat. Återigen brann föreläsaren verkligen för sitt yrkesområde, det är helt klart ett vinnande koncept. Och att kunna förmedla det till nybörjare på ett begripligt sätt.

Väl hemma svängde jag och älsklingen ihop ungsstekt kyckling och ris. Perfekt vardagsmat. Efter middagen tvingade jag ut Adam på en löprunda, han är ofta väldigt trött på grund av långa dagar i skolan - men med lite träning i vardagen blir man mycket piggare. Jag känner redan av ökad energi, och då kom jag igång med träningen för bara en vecka sedan. Adam kom i alla fall nyss hem och verkade ha uppskattat att bli uttvingad i mörkret och regnet, hihi. Hoppas nu bara att han inte går om mig i träningstävlingen - nu står det 3 - 1 till mig.

Nu är det nog dags för att läsa några sidor i Anställningsförhållandet, det går sakta men säkert framåt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback