Shoppingdag

Pust! Då var en låååååång shoppingdag över. Jag är trött i huvudet, har ont i kroppen i allmänhet och i fötterna i synnerhet. Fanny och Frida har hittat allt dom skulle och jag är ganska nöjd över min icke-existerande shoppinginsats. Eller okej, jag köpte ett par örhängen (kunde inte låta bli - bild kommer), en kökshandduk (kunde inte låta bli den här heller - bild kommer), miniflaskor shampo, balsam, duschkräm, ansiktsrengöring och lotion (för att ha med till gymmet nu när jag ska försöka bli aktiv) och julklapp till mamma.
Dock lite trist att komma hem till en tom lägenhet, Adam är på gasque (middag+fest) och måste åka iväg innan jag hann hem. Nåja, jag får göra det bästa av kvällen ändå. Lär väl slockna på sängen om inte allt för många timmar.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback