Ska jag vara ärlig så hänger jag inte ens med själv - i mina egna tankar!

Min favorit pojkvän (ja, eller jag har ju bara en pojkvän - men det låter så mycket bättre att lägga favorit före, för att visa hur mycket man uppskattar, tycker om och älskar) är i skolan på CLM-möte. För det är faktiskt så att han har blivit invald i klubbmästeriet (men jag skulle gissa att stavningen borde vara med C, 'clubbmästeriet'?, eftersom deras linje är Civilingenjör- och lärare - därav förkortningen CL och sedan 'M' som i mästeriet, nåja vi struntar i stavningen), vilket alltså är hans sektions barmästare. Spännande va?! Jag är mäkta stolt över min bartender (nu ska vi bara köpa många starka drycker och en drinkbok - det är ju pinsamt om han inte ens kan blanda ihop en Gin&Tonic). Hur som helst, det jag egentligen ville ha sagt är att eftersom Adam är på möte i skolan, så väntar jag snällt med middagen tills han kommer hem. Köttfärsfyllda paprikor blir det, för den som undrar. Och eftersom jag inte har ätit ordentligt efter träningen så är jag lite ofokuserad (läs detta inlägg för att bekräfta). Därför är det aningen svårt att koncentrera sig på Anställningsförhållandet. Speciellt med tanke på att min dator är nytankad med bra serier och att både Glamour och Chic ligger bredvid mig. Sjukt svårt val.

Eller, valet är ju enkelt - serierna och tidningarna. Men sedan sitter det ett förnuft i min kropp som säger att jag inte kommer vilja läsa Anställningsförhållandet hellre senare.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback