Söndagsmorgon, lugn och ro

Det var faktiskt riktigt skönt igår att bara koppla av och kolla på mina favoritserier hela kvällen. Lite skolfix hann jag med också. Nu är jag ikapp med Grey's Anatomy, Desperate Housewives och Gossip Girl (alltså ikapp med USA-sändningarna). Dessutom läste jag klart senaste numret av Chic. En halvtimme efter att jag hade somnat kom Adam hem, så jag hade inte några som helst problem att somna om. I morse lät jag sambon sova och själv låg jag och läsa Kajsa Ingemarssons Bara vanligt vatten, måste faktiskt säga att den är betydligt sämre än de tidigare böckerna av henne (har ungefär halva boken kvar, men utsikterna är dåliga). Trist!

Planerna för dagen är att plugga några timmar och sedan slå in några julklappar, mysigt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback