Standardrubrik på fredagar (läs: fredagsmys)

Nu är det (äntligen) fredag. Men innan fredagsmyset inleds, så är det fem timmar föreläsning som gäller. Först blir det äktenskapsrätt I för att sedan gå över till äktenskapsrätt II, haha. Jag tror att det kommer bli intressant, och jag har stora förhoppningar på föreläsarna - främst han första, för han ska vi ha som grupplärare vad gäller familjerätt.

Efter skolan är det tacos och senaste Harry Potter-filmen som gäller. Dessutom tänkte jag och Adam kolla in Glenn tar vem? på Åland24. Jag har hört att det ska vara en (skratt)succé!

Jag kom på nu att jag ju utlovat en bokrecension. Eftersom jag inte vill vara den som lovar runt men håller tunt, så kommer recensionen troligen på lördag. Då kommer jag ha tid för att skriva en recension - håll ut!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback