Svammel

Ikväll ska jag göra en gammal tenta "på riktigt". Det vill säga att koncentrerat svara på frågorna, skriva ordentliga och rediga svar samt inte tjuvkika i svarsmallen. Sedan tänkte jag upprepa samma procedur en eller två gånger i morgon. Efter det ska jag förbanna vara redo för tentan. Just nu längtar jag så intensivt till att tentan ska vara över. Jag har redan planerat hur jag ska fira att första tentan är avklarad; ett glas vitt vin, läsa senaste Plaza kvinna och bli medlem på SATS (och träna!). Kanske inte riktigt i den ordningen. Jag tror att det blir vitt vin och Plaza på onsdag eftermiddag/kväll och SATS på torsdag förmiddag.

Det här blir nog bra, riktigt bra. Den nya kursen (som börjar 16 november) ska jag ta tag i från första början, det vill säga att har försökt läst igenom allt material när halva kursen är klar - för att sedan börja om från början och satsa på tentaplugg under en utdragen tid (har två tentor precis efter jullovet, inte roligt).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback