The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand.

Här flyter pluggandet på i en maklig takt. Jag känner att jag har precis tillräckligt mycket tid på mig att hinna med allt jag har tänkt innan tentan. Jag har nyss gått igenom lektionsanteckningar och glatt konstaterat att nästan allt kändes bekant och greppbart. Trist om det hade dykt upp någon lektionsanteckning som gjort mig superförvirrad! Jag tänkte fortsätta på min "pluggplan", nu har jag kommit till punkten som lyder: Bläddra i lagboken; - strecka under, - flärpar.

Ikväll kommer Adam hem! Det är inte klokt hur mycket jag har saknat honom, speciellt om kvällarna när jag har lagt plugget åt sidan - för vanligtvis finns Adam där och har tid att prata och umgås med mig, men inte de senaste kvällarna. Det har känts konstigt och tråkigt!

Citat i rubriken: Frank Herbert.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback