The perfect housewife

Badrummet är skrubbat. Disken diskad. Lägenheten dammsugen. Golven torkade. Nu ska jag handtvätta lite saker, torka av dammiga ytor (jag vet, det borde jag ha gjort innan jag dammsög), stoppa undan halvrena kläder samt sortera bort den förra kursen (jag förutsätter att jag blev godkänd i tenten och därför kan plocka undan böckerna) och göra i ordning för den nya kursen. Sedan ska jag väl hitta på något till att pyssla med, innan jag däckar i sängen med varm oboy och senaste Plaza Kvinna (och eventuellt Chic om den har landat i postlådan).

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har oxå städat hela lägenheten, dock inte sovrummet. Men det får simon sköta när han kommer hem :P Och imorgon är jag "ledig" hela dagen, så då ska jag baka kakor :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback