Tidsfördriv

Nu sitter jag här och fördriver tiden tills det är dags att åka till skolan. Jag vill inte ens veta hur mycket jag släpar på idag, räknat i kilo. Lagboken, två skolböcker, två tjocka kompendium, en pärm med allt material för den här kursen (ganska mycket), vattenflaska, clementin, häfte, glasögon... Och sedan det vanliga; plånbok, kalender, mobil, mp3, pennor, nycklar.

Tur att jag har kommit igång med träningen. Ryggen, axlarna och armarna behöver lite pumpade muskler för att orka med. Och benen för att hålla en upprätt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner igen det där alltför väl. Man måste alltid ha så otroligt mycket med sig. Sen väger väl din lagbok typ massor också, så jag kan förstå att din väska är tung :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback