Vad skönt det skulle vara om alla dagar såg ut ungefär så här:

Hårklippningen blev en vanlig toppning samt att hon tog lite på längderna. Skönt att få bort det slitna och att hela håret fick mera liv. Efter det handlade jag flera paket finskt kaffe (alla vet att svenskt kaffe är odrickbart!) och passade på att prata med Emil som satt i kassan - roligt att höra vad som händer i hans liv nuförtiden. Sedan gick jag och lillasyster Fanny runt på stan och fördrev tiden, tills lillasyster Frida kom dit. Då fikade vi och köpt hårfärg - väl hemma färgade jag Fridas hår, så nu har hon mörkare hår. Riktigt snyggt blev det!

Ikväll ska jag packa, plugga och gå ut med hunden - därutöver ska jag enbart ta det lugnt (håller på och läser en bra bok just nu).

Kommentarer
Postat av: Frida.L

:D

2009-11-09 @ 19:21:54

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback