Veckan har börjat

Idag blev det ingen skola för min del. När väckarklockan ringde klockan 06.00 var jag lika trött som igår när jag somnade och dessutom kände jag mig yr, som det känns när man har lite feber. Jag tror nog inte att jag har feber just nu, men energin ligger på noll. Jag missade tentagenomgången, vilket var lite synd, men jag sörjer inte att jag missat arbetsrättslektionen. Läraren är under all kritik.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa klart Kajsa Ingemarssons Bara vanligt vatten (inte många sidor kvar nu), och sedan blir det att plugga så mycket jag orkar idag.

Dessutom är det mammas födelsedag idag! Vi firade henne i helgen och idag har jag skrivit grattis via Facebook, sms och mail. Och nu kommer ett till grattis här i bloggen. Så blir det när man inte befinner sig i samma land! Grattis på födelsedagen mamma ♥.

Kommentarer
Postat av: Mamma

tack du underbara dotter! Jag ska aldrig glömma din födelsedag:)

2009-11-30 @ 18:50:03

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback