A brand new day

Min plan var att stiga upp klockan 10, för att dels få sova ut (har alltid lite svårt att somna på kvällarna när sambon är ute och partajar, vilket var fallet igår) och dels få tid att plugga idag. En kombination där både sömn och plugg fick ge vika i viss mån. Men min kropp är lite snurrig efter tidsomställningen, så första gången vaknade jag klockan 6 och var pigg. Jag lyckades, som tur var, övertala min kropp att den egentligen fortfarande var trött - och somnade om.

Kvart över 9 var jag så pigg att jag inte ens klarade av att ligga och blunda, således steg jag upp.
Nu har jag nyss ätit frukost i mörkret och tänkte snart börja plugga. Ni kan ju gissa om min andra hälft är vaken eller om han ligger och snarkar i sängen, haha.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback