Faktiskt en riktigt bra torsdag, det måste jag säga

Förmiddagen har jag spenderat i ett litet, litet grupprum tillsammans med 4-5 andra personer. Vi har dels färdigställt vårt PM som handlar om bevisbördan i köprättsliga tvistemål. Dels har vi skrivit vår hovrättsdom i mål rörande fel i levererad vara. Imorgon får alla kära gruppkamrater veta den slutliga domen i detta mål. Spännande!

Snart ska jag och Adam åka in till centrum och träffa min styvmamma Susanne (värst vad jag har föräldrar på besök här i Stockholm hela tiden!). Jag tror inte vi hinner ses så himla lång stund, eftersom hon ska ta tåget hem till Dalarna senare idag. Efter att vi har träffat Susanne tänkte jag hämta ut några böcker (skolböcker till nästa kurs) som har kommit till utlämningsstället och handla lite mat. Kvällen borde jag spendera med lagboken i ena handen och civilrättsboken i andra handen, men vi får se hur det går med det.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback