Fredag

Snart ska jag sminka mig och sedan kasta mig iväg till skolan, där en föreläsning om straffrätt går av stapeln. Efter det ska jag hem för att möta upp med främling som ska överlämna en dator till mig. Den datorn ska jag sedan lämna till familjen som  tar med den till Thailand och ger den till Jennys nyfunna kompis Maria som också är där borta. Sedan ska jag hämta ut Jennys skolböcker som kommit med posten, vilka också ska skickas med till Thailand. Efter det ska jag och Adam gå till Åhléns och shoppa några badrumsprylar och tyg. Effektiv fredag!

Kommentarer
Postat av: nina lindfors

Oh himmel,jag hade helt glömt Jennys skolböcker.Undrar i vilken liten vrå av väskan de ska rymmas...

2009-10-09 @ 10:47:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback