Jag tror på belöningar

Jaha, en liten resumé av den här dagen då? Först pluggade jag hemma, sedan åkte jag till skolan och varvade lektion i tentataktik med datorsupport till familjen därhemma. Efter det åkte jag hem och då var lilla lägenheten nystädad och maten stod på bordet rykande varm (och god!). Nästan direkt efter det åkte min fina sambo iväg på kalas till Johan, som fyller 20 idag (grattis Johan!). Hemma lämnade han mig med disken och tentapluggandet. Orättvist!

Eftersom jag nu har diskat, så ska jag väl ta och ägna mig åt lite tentaplugg. Jag föreställer mig lite fastighetsrätt, lite processrätt och kanske slänger jag en blick på någon gammal tenta. Sedan är jag värd ett avsnitt Desperate Housewives.
Efter regn kommer solsken.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback