Knappt vaken

I natt har jag väl lyckats klämma in en 3-4 sovtimmar. Det känns liiite för lite. Det dubbla hade varit mycket bättre. Men jag hade svårt att komma till ro när Adam inte var här. Tur att han kommer hem ikväll, så att jag kan däcka i sängen för att ladda om inför alla intressanta föreläsningar imorgon!

Nu ska jag snart åka iväg till skolan, där det ska bli rättegångsspel idag. Jag kommer att briljera som vittnet Kishti Kupander (åberopad av käranden) och Julia Stadig (åberopad av svaranden). I det första fallet är jag en manshatande hundägare och i det andra fallet är jag verkmästare med ansvar för ISO-certifieringen på ett båtvarv. Lite har jag fått plugga på för dessa vittnesroller, men de som ska vara domare/advokater har så klart bra mycket mera att tänka på inför idag.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback