Lite filmer att se eller inte se

Alltså, jag skulle kunna kopiera in exakt samma inlägg varje dag ända fram till tentan. Men det känns ju lite onödigt, så därför tänkte jag att jag inte ska skriva att jag ska plugga hela dagen. Istället tänkte jag berätta att spikmattan kan vara en av de bästa prylarna jag äger just nu. Jag tänkte också berätta att jag och Adam har hunnit kolla en del filmer på senaste tiden; Up (rekommenderar!), Observe and Report (rekommenderar inte!), The Lucky Ones (rekommenderar en bakisdag då man redan har kollat på alla romantiska komedier i hela världen), The Day the Earth Stood Still (jag varken rekommenderar eller inte, men sedan är jag ju inte speciellt road av utomjordingarna-anfaller-filmer).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback