Min härliga familj på besök

Igår kväll blev det ett litet spontant party här hemma hos oss. Så av förklarliga skäl var jag och Adam (speciellt Adam) inte världens piggaste när familjen kom hit. Trots tröttheten var det ändå väldigt roligt att ha dem här en stund! Pizzan var mycket god och helt på sin plats idag. När vi åkte och handlade var min styvpappa så otroligt snäll och betalade all vår mat, så våra skåp är nu sprängfyllda med mat. Tack så jättemycket Mika! Dessutom var det väldigt roligt att höra mammas ovationer gällande vår lägenhet, att vi verkligen har lyckats skapa ett hem av våra futtiga 23 kvm. Det värmde, eftersom det här verkligen är och känns som vårt hem! Båda mina småsystrar, Fanny och Frida, kommenterade att lägenheten doftar "Julia" och att jag doftar "Julia". Haha, jag tror att de hade saknat min fräscha uppenbarelse lite!

Sedan åkte de vidare till Västerås, för att sova där en natt - innan de flyger till Thailand. Kvällen har jag och Adam tillbringat framför tvn. Singing Bee, Körslaget, Hål i väggen, Comedy Fight Club, VM-kval (Danmark-Sverige) med mera. Det har verkligen inte kommit något bra på tv, men vi orkade inte börja kolla på en film.

Nu ska vi fortsätta slappa ett tag till, innan nattsömnen får ta vid. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du la ju upp lite bilder då när ni höll på att flytta in men kanske du kan fixa några nya nu när ni kommit i ordning? Det skulle va kul :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback