Onsdag - men det känns som måndag (första skoldagen för veckan)

Idag skedde uppstigning klockan 06.00 (så tidigt lovar jag att Jenny inte stiger upp, inte ens i Thailand!). Just nu suger jag i mig kaffet och funderar på hur jag ska lägga upp min dag. Jag känner mig, just nu, ganska pigg och tror att det här kan bli en effektiv dag. Men det hinner så klart ändra under de fyra timmarna skadeståndsrätt.
Adam skriver mattetent idag, så förhoppningsvis har han lite mera tid över att umgås med mig sen. Jag är helt hopplös när jag vet att han verkligen måste plugga. Då försöker jag få med honom på promenad, laga storkok, kolla på våra favoritserier o.s.v. Men nu under tentaplugget har han fått säga nej hela tiden, även fast jag tjatat. Haha. Snart är det väl ombytta roller, eftersom jag kommer tentaplugga stenhårt närmsta tiden. Synd att våra skolor inte är mera synkade!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback