Vad vill jag egentligen ha sagt?

Eftersom jag nu har en asocial period så kommer jag inte att gå och kolla på filmen om Michael Jacksons sista tid i livet, This is it. Men jag måste erkänna att det är lite med Michael Jackson-filmen som med halloween för min del - det kvittar liksom om jag firar halloween eller ser Michael Jackson-filmen. För jag bryr mig faktiskt inte speciellt mycket. Jag måste säga att det är ganska skönt att nu mera vara så gammal och förståndig att man kan strunta i vissa omåttligt populära saker, bara för att man inte får ut något av dem. För de allra flesta tonåringar är det ett måste att se alla nya filmer, lyssna på (och gilla!) all ny musik, hänga med i det senaste i kändisvärlden, läsa alla (idiotiska) tonårsbloggar och (sist men absolut viktigast) umgås med rätt människor. Skönt att slipp allt det där nu och istället lägga extra krut på det man verkligen, verkligen gillar (även om alla andra tycker att det är tööööntigt att gilla det).

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer inte heller gå och titta på den filmen. Mest för att det känns som slöseri med tid som just nu är en bristvara ändå. Och jag måste hålla med om att det är skönt att slippa känna att man MÅSTE umgås med vissa personer, eller MÅSTE lyssna och tycka om en viss sorts musik för att vara omtyckt av andra :P Man ska vara den man är, för det är väl då man funkar bäst :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback