Adam 20 år!

Just nu håller jag på och förbereder inför lite födelsedagsfirande ikväll. Det blir mysmiddag och bara-vara-kväll för att fira Adams födelsedag. Givetvis står jag för allt köksarbete!
Väääldigt välfyllt kylskåp (i alla fall jämfört med hur det brukar se ut). Här inne gömmer sig nu en massa smarrig mat och ost och vin och hela köret!
En hel hög med presenter väntar på honom när han kommer hem!
Pajen ligger och myser i värmen i vår (nyinköpta) ugn. Diverse olika bär och smuldeg är vad pajen innehåller. Efter middagen ska den intas tillsammans med äkta vanlijglass. Kan det bli bättre?
Mera bilder kommer senare/imorgon. Åh vad jag älskar att fixa och ordna för någon annan! (Att jag älskar personen som jag älskar att fixa och ordna för hör väl inte till saken?)

Kommentarer
Postat av: Christine

Ååh vad duktig du är! Och mm, paj. Påminner mig om att jag har massor av bär i frysen som borde utnyttjas... pajparty efter första tentan dåå! :D


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback