Allt man kan önska sig

Just nu sitter jag och surfar runt och suktar efter än det ena än det andra. Det började med att jag kollade på minilaptops (Dell har en potentiell kandidat, skulle vara perfekt med en i samma färg som min "stora" laptop). Sedan surfade jag vidare och kollade lägenheter (vill egentligen inte alls flytta, men jag har fått en hang-up på lägenheter med badkar). Däremellan försökte jag koncentrera mig på Idol, men utan någon vidare framgång. Nu senast läste jag på om SATS Sickla, träningscenter här i närheten. Jag är sugen på att börja träna igen och vill hitta ett passligt gym, kan dock inte bestämma mig (det finns åtminstone tre gym precis runt knuten här, plus gymmet i skolan). Så fort jag hade klickat in mig här på bloggen kom jag på att jag är i behov av en ny, bra, ansiktsmask. Storstadsluften och livsstilsförändringen (flytta hemifrån) har inneburit att min hy strejkar.
Nåja, nu ska jag surfa vidare. Vi hörs!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback