Det blir inte alltid som man tänkt sig

Kvällen hade jag och A tänkt spendera på diverse pubar runt KTH. När vi kom fram märkte vi dock att det endast var tillgängligt för studerande på KTH (så A var välkommen) och för "nollor" (förstaårsstuderande på KTH). Jag skulle alltså inte ha kommit in, trist! Så vi åkte hem igen och märkte att vi hade fått en hel drös med post. Äntligen surfar jag nu på vårt eget bredband, jag fick förfrågan om att vara brudtärna på min kusins bröllop nästa sommar och flera medlemskort som jag har beställt trillade in. Koden till mitt svenska bankkort kom med posten idag, den också. Så vi har alltså haft fullt upp ändå ikväll.
Nu blir det kvällsmat innan läggdags, A börjar 8 imorgon (medan jag har självstudier igen).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback