En defekt som är negativ för min ekonomi

Alltså, jag var nyss och handlade mat. Inköpslistan var så kort att den knappt existerade. Men utan att jag egentligen har en aning om vad som hände, så landade slutsumman på 263,70 sek. Jag besitter någon (genetisk?) defekt som gör att slutsumman på kvitton alltid är högre än tänkt. Kan det vara så att jag skickar ut elektroniska signaler som stör kassaapparaten som i sin tur hämnas med att slå in priset dubbelt? Så måste det vara!
(Okej, jag vet att jag köpte Glamour och några snygga pennor att skriva på examenstackkorten med = 100 sek.)

Kommentarer
Postat av: Victoria

haha ja tror att du och jag har samma problem, måste nog vara kassans fel :S ahahha

2009-09-07 @ 22:37:23

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback