Fredagen

Nu åkte Adam iväg till skolan och jag sitter här med en halvt undanplockad frukost framför mig. Dagens planer är att åka in till city och hitta maskeradkläder på Buttericks (förslag på andra ställen med utklädningskläder?) samt köpa förvaringslådor som även fungerar som sittplats (finns bl.a. på Åhléns). Efter det ska jag städa lite här i lägenheten och eventuellt hinna läsa några sidor processrätt. Ikväll kommer några av Adams klasskompisar hit på förfest/inflyttningsfest/födelsedagsfest (därav tvånget att köpa förvaringslådor som fungerar som sittplats och städandet).

Jag ska dock ta det ganska lungt ikväll, eftersom det imorgon är proppdagen! (Volleyboll med tema och middag, d.v.s. fest, på kvällen.)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback