När man kan vara för sig själv för en stund

Ikväll har jag haft en skön kväll bara för mig själv, vilket nog är bra att ha ibland. För hur mycket jag än älskar Adam, så kan jag inte förneka att det är skönt att ibland kunna välja att spendera timmarna exakt hur man vill. Vi bor ju som sagt på 23 kvm och om Adam pluggar, så kan jag inte kolla på min favoritserie på TVn, för då får han inte ro att plugga. Det här måste jag så klart respektera, eftersom jag själv blir galen om jag inte får plugga ostört. Så ikväll har jag druckit två glas vitt vin, läst många kapitel i På slaget tolv av Nora Roberts (riktigt bra!), kollat på det nyutkomna dubbelavsnittet från säsgon 6 av Grey's Anatomy och lyssnat på Lars Winnerbäck.

Nu ska jag diska upp lite här hemma och sedan tror jag att benen behöver epilatas. Det är ändå ingen idé att jag försöker gå och lägga mig, innan Adam är hemma får jag ingen sömn (visst är jag löjlig?).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback