Ny dag

Igår fick jag och A besök av A:s kusin Sandra och hennes pojkvän Marcus, det var riktigt trevligt! Dock försvann en del pluggtid som jag måste ta igen idag. Imorgon ska vi lämna in ett rättsfallskoncentrat, vilket visserligen inte ska vara långt (max en A4) men som trots det kräver att man läser igenom tre rättsfall, väljer ett och sedan sammanfattar det på ett relevant och bra sätt (med andra ord, sammanfattar det på rätt sätt enligt läraren).
Dessutom har vi som vanligt en del material att läsa/gå igenom innan lektionen på torsdag och sedan till föreläsningen på fredag ska vi helst ha läst en hel bok... (Vilket jag nog inte tänker göra, för det handlar om etiken i juridiken och jag hoppas att jag redan har det etiska tänket i ryggraden.)
Idag måste jag även köpa födelsedagspresent till A, men jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa. Jag hade tänkt köpa en höst-/viinterjacka, men det beställde han själv från nätet för någon dag sedan. Typiskt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback