Skolprat

Nu har det gått några timmar sedan senaste inlägget och jag lät faktiskt bli att krypa tillbaka ner i sängen. Istället bestämde jag mig för att en gång för alla reda ut hur vårt schema riktigt ser ut. Eftersom jag igår köpte en ny kalender (större än den gamla) så hade jag även en orsak att sitta och skriva in kommande händelser. Nu i efterhand känns det skönt att ha förstått hela schemat. Det är lite oordning nu i början, eftersom vi läser JIK:en (Juridisk IntroduktionsKurs) och JI (Juridisk Informationssökning) samtidigt som vi har introduktionsaktiviteter med våra faddrar och några föreläsningar inom Mångfald - Studieteknik. På våra inloggningar där schemat finns är inte introduktionsaktiviteterna med och på Juridicums hemsida är Mångfald - Studieteknik en del av JIK:en och på schemat från våran lärare är Mångfald - Studieteknik inte med (trots att schemat gäller för hela JIK:en). Visst förstår ni nu att det tog ett tag att förstå allting?
Igår fick jag även mina skolböcker (alla utom två), så idag ska jag ta igen det jag borde ha läst tills senaste gruppundervisningen. I morgon planerar jag att läsa det som hör till gruppundervisningen på torsdag.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback