Söndagspyssel

Nu har jag plockat ögonbrynen, lagt ansiktsmask, klippt naglar, tagit bort nagellack, duschat och lagt hårinpackning. Jag känner mig otroligt mycket fräschare än tidigare idag (jag hade inte duschat sedan före festen i fredags och jag hade städat mig helt svettig). Så nu sitter jag och Adam här i mysmörker med enbart ett levande ljus på. Det levande ljuset är förövrigt ett doftljus från Åhléns som doftar jasmin och citrus. Jag tror faktiskt aldrig att jag har känt någon fräschare och bättre doft!

För en liten stund sedan låg jag på sängen och påbörjade boken På slaget tolv av Nora Roberts. Jag har bara hunnit läsa 25 sidor, men har redan märkt flera stav-/skrivfel. Lite tråkigt att dra ner berättelsen med dåligt språk. Nåja, jag hoppas på att det blir bättre - för boken verkar väldigt spännande!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback