Varför finns det så mycket att tvätta?

Den ena torktumlaren var inte med oss idag. Så vi fick helt enkelt trycka in massor i den andra, vilket kommer resultera i inte-helt-torr tvätt. Och resten hängde vi i torkskåpen som nu är överfulla, vilket kommer resultera i inte-helt-torr tvätt. Dessutom måste jag ha något fel, för jag bokade två tvättmaskiner imorgon klockan 10. För det första är jag "ledig" och väljer en tid som är tidigt på morgonen. Och för det andra tvättar jag frivilligt två dagar i rad. Men så är det när man har handdukar, sängkläder, svarta kläder (TVÅ maskiner!!), vita kläder och röda/rosa kläder.
Jaa, alltså om jag glömt skriva det så håller vi på och tvättar just nu. Ifall ni inte förstod det redan.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hemma hos oss är tvättkorgen alltid full, så vi verkar ha samma problem! Då vill jag inte ens tänka på hur det blir när man skaffar barn och blir flera i familjen %)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback