Helgen sammanfattad i några (många) ord.

Ja, igår hade jag och Adam alltså mina tvillingsmåsystrar som sällskap. Först mötte jag upp dem vid Danderyds sjukhus, för att åka till lägenheten och dumpa deras väskor. Därefter tog vi oss till Naturhistoriska Riksmuseet för att kolla på utställningarna och gå på Cosmonova. Jag tror att Fanny och Frida uppskattade själva museet mer än Cosmonova, för de båda blev lite illamående och fick ont i huvudet av att kolla på den enorma, rundade bildskärmen. Efter att ha varit lite kulturella tog vi oss in till city för lunch och shopping. Fanny och Frida hittade (nästan) allt de skulle ha och jag köpte bara väldigt, väldigt lite saker.
-
När vi hade gjort slut på pengarna tog vi en fika i Gallerian och gick sedan mot Rigoletto för att kolla på bio. Adam mötte upp oss vid bion och tillsammans slängde vi alla på oss 3D-glasögonen och kollade på Alice i Underlandet. Biofilmen var mysig, tycker jag! Efter bion tog vi oss hem, åt kvällsmål och stupade i säng runt 23:00.
-
Idag tog vi en sovmorgon och sedan långfrukost, därefter åkte vi till Cityterminalen och lämnade Fanny och Frida på bussen mot Rosella. Och på Rosella sitter de troligen just nu och tuffar fram i sakta mak på Ålands hav.

Kommentarer
Postat av: Frida.L

Det var jätteroligt hos er:)

2010-04-11 @ 17:32:36
Postat av: mamma

nöjda tjejer och nöjda föräldrar.Det här gör vi om snart!

2010-04-12 @ 08:50:41

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback