Den som letar finner

Ikväll har jag investerat i en kavaj som sitter perfekt på mig samt två t-shirtar från KappAhl. Dessutom har jag köpt åtta böcker på loppis. Varav en av böckerna är Janet Evanovichs nionde bok, som jag har letat efter hela sommaren! Är överlycklig för att jag hittat den. Jag har letat i fysiska affärer, sökt igenom hela nätet, fått reda på att den sålde slut 2007 och inte har gått i nytryck sedan dess, har annonserat i båda de åländska tidningarna samt eftersökt den på Facebook och här på bloggen. Och så ligger den där i en boklåda på loppisen. Ser helt ny ut och kostar bara en euro. Perfekt.
-
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll för att hinna läsa klart boken innan jag åker till Stockholm på söndag. Lillasyster Frida väntar nämligen också på att få läsa den!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback