Dag 21 - Ett annat ögonblick

Det finns vissa ögonblick här i livet som är svårslagna. Just idag känns ögonblicket-när-tentaresultatet-kommer-och-det-har-gått-över-förväntan som ett väldigt svårslaget ögonblick. Ett annat ögonblick är när man samlas på julafton, det är mörkt ute, granen lyser och man vet att snart, snart får man börja julklappsutdelningen. Mitt liv är fyllt av ögonblick att bevara - varför jag borde vara bättre på att skriva ner, fotografera och på annat sätt dokumentera dessa ögonblick. För under vissa andra, mindre positiva, ögonblick önskar man att de fina ögonblicken kunde finnas lättillgängliga. Så att man bara kan plocka fram dem och påminnas om vilket fint liv man lever.
-
Totalt antal gånger jag använt ordet "jag" i detta inlägg: 3 gånger (varav två i den här meningen...).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback