Lördag

Trots flera olika roliga alternativ för sysselsättning idag, så har jag ändå valt att vara "the supportive girlfriend" när Adam spelar basketturnering idag. Jag tror att det behövs, speciellt med tanke på att han och det övriga laget har tränat typ en gång inför den här turneringen. Haha. Hur som helst kommer jag inte få något pluggat nu några timmar framöver, så det får bli före och efter middagen istället. Det blir nog bra det med!
-
Jag kan redan nu säga att jag inte kommer realtidsblogga under melodifestivalen deltävling två ikväll. Så för er alla som hoppades och som har längtat efter det i en vecka, förlåt. Och för er andra som inte bryr er överhuvudtaget om spektaklet, skönt att ni slipper läsa om det här!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback