Min absoluta favoritsysselsättning

Jag tycker att det är så otroligt roligt att åka Saltsjöbanan och tunnelbanans röda linje mot Mörby centrum samt gröna linje mot Fruängen. Därför har jag idag åkt:
- Saltsjöbanan till Slussen.
- Röda linjen från Slussen till Universitetet.
- Gröna linjen från Universitetet till Slussen.
- Saltsjöbanan till Sickla.
- Saltsjöbanan till Slussen.
- Röda linjen från Slussen till Tekniska högskolan.
- Gröna linjen från Tekniska högskolan till Slussen.
- Saltsjöbanan till Sickla.
Och jag lovar att mitt intensiva åkande fram och tillbaka inte har något som helst att göra med att min hemnyckel befann sig på insidan av dörren och att Adam, med den andra nyckeln, befann sig på KTH. Absolut inte, det var enbart rent nöje att få "kryssa" fram och tillbaka i SL:s kollektivtrafik. Välspenderad tid.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback