Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyys

Idag är det återigen fredag och återigen har veckan bara rusat förbi. Dagens planer är i alla fall att först gå på ett seminarium om legalitets- och objektivitetsprincipen. Jag har riktigt höga förväntningar, så jag hoppas att det blir så bra som jag tror!
-
Därefter ska jag åka hem och läsa klart boken om förvaltningsrätt samt påbörja boken om tryckfrihet och yttrandefrihet. Mitt mål är att ha läst klart boken om tryckfrihet och yttrandefrihet tills på måndag, men jag tror i ärlighetens namn att det är ett lite väl vågat mål. Det beror på vad jag ska göra på lördag dag. Antingen går jag på en mässa om studier och arbete utomlands, eller så kollar jag på basketturneringen som Adams ska vara med i. Eller så stannar jag hemma och pluggar.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback