Om man har ett jobb, är det inte meningen att man ska sköta det då?

Nu är jag irriterad. När vi kom till tvättstugan visade det sig att vattnet inte fungerar - dvs det är omöjligt att tvätta. De andra tvättstugorna var, så klart, fullbokade. Jag är definitivt inte nöjd med vår husvärd just nu. Minns ni att jag skrev att vår duschslang är sönder och att vi väntar på husvärden? Det felanmälde vi den 4 januari och inom två arbetsdagar ska felet vara åtgärdat eller åtminstone ska husvärden ha tagit kontakt. Idag är det den 3 februari och vi har fortfarande varken sett eller hört av husvärden. Trots att vi har mailat honom och uppmanat honom att ta kontakt eller åtgärda felet. Nu mailade jag igen för att påpeka om tvättstugorna samt om vår duschslang. Min ton var inte direkt uppskattande och hyllande för att han utför ett strålande jobb, så att säga.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback