Reflektioner över dagen

Dagens ärenden gick förövrigt bra och det är väldigt skönt att fått dem gjorda nu - så att jag slipper tänka på det mera. Men några saker som jag reflekterade över:
- Varför flyttar Riksdagsbiblioteket på sig från gång till gång som jag är där? Jag har väldigt bra lokalsinne, men ändå hittar jag aldrig till Riksdagsbiblioteket. Så jag vandrar framåt och spanar i alla gränder - ifall Riksdagsbiblioteket råkar vara just där!
- Vad gör bankpersonalen när de står i servicediskarna och stirrar på sina datorer i en halvtimme? Och varför kan de inte göra det senare och ta hand om den växande kön först? Kanske de kollar Facebook och uppdaterar bloggar, det är ju något som måste göras med jämna mellanrum för att man inte ska bli utanför och inte hänga med.
- Varför handlar man alltid mera än vad man har tänkt när man är på BodyShop?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback