Skinande rent

Nu har vi en skinande ren lägenhet. Det "doftar" av rengöringsmedel och alla prylar ligger prydligt på sina respektive platser. Utanför dörren står soppåsarna och väntar på att bli bortslängda, samt två par av mina gamla skor som ska sättas i en container där de samlar användbara skor som går till välgörenhet. Så jag resonerade som så, att två av mina skor (som hade hål under sulan) inte var i tillräckligt bra skick - vilket ledde dem rakt ner i soppåsen. Och två andra par är fortfarande hela och fungerar bra att använda, och sådant som jag kanske är lite petig med kanske någon som har det sämre ställt inte ens märker av? Jag vet inte, men jag hoppas någon blir glad och lite varmare om fötterna i alla fall.
-
Snart är det dags att plugga några timmar!

Kommentarer
Postat av: mamma

om du städat med Enjo ska det inte dofta rengöringsmedel!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback