Dagen före arbetsrättstentan

Återigen försköts mina planer med en timme. När klockan ringde klockan 08:00 och det faktiskt är söndag idag - ja, då ställde jag om den. Så lite över nio tvingade jag mig själv upp ur sängen. Om tjugo minuter måste jag vara igång med pluggandet, för att ha en chans att hinna med allt jag vill göra.

Dagens pluggplaner:
  • Sammanfatta klart Anställningsförhållandet.
  • Skumma igenom kapitlet om arbetsrätt i Civilrätt.
  • Läsa igenom gamla tentor och svara i punktform på dem, innan jag kollar svarsmallarna!
  • Gå igenom lagboken för de relevanta lagrummen.
  • Läsa igenom sammanfattningen av Anställningsförhållandet.
Bäst att sätta igång nu så att jag är färdig innan det är dags att sova!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback