Jag är verkligen en mästerkock

Dagens middag: spagetti, kycklingnuggets, champinjoner, lök, rödbeta, tomat.
Japp, det var ungefär vad som fanns i skåpen. Det fanns chilisås också, men i sista stund ångrade jag mig och lät den stanna i kylskåpet.

Dagens plugg har gått riktigt bra. Jag har läst klart Äktenskap, Samboende och Partnerskap. Jag har läst avsnittet om arbetsrätt i Civilrätt. Nu ska jag påbörja Rätt arv. Jag satsar på att hinna/orka läsa första kapitlet (arvsrätt, testamentsrätt och successionsrätt). Och kanske ända fram till och med avsnitt 2.4.

Klockan 20.30 ska jag skypa med min älskling. Och det bästa av allt? Troligtvis kommer Adam hit till Stockholm torsdag-lördag! Hur det kommer gå med pluggandet? Jag vet inte, men jag ska göra mitt bästa!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback