Lunchpaus

Nu har jag pluggat någon timme (2 ½) genom att läsa i Rätt arv. Har några sidor kvar på ett kapitel, så det ska jag läsa klart innan jag går över till arbetsrätten (som är tusen gånger tråkigare). Just nu känns det ändå som att jag har rätt bra flyt i pluggandet och som att tentorna kommer gå helt okej. Får se hur det känns jag har gjort några gamla tentor, för att se nivån på det hela.

Eftersom Adam kommer hit på torsdag vid 22.00 och åker igen på lördag vid 12.00 så tänker jag ta en i princip pluggfri dag på fredag. Därför försöker jag planera pluggandet så att jag ändå kan känna mig lugn och säker på måndag då arbetsrättstentan äger rum. Det resulterar i och för sig att jag struntar i allt annat som jag borde göra, men jag känner att jag istället får göra allt sådant efter tentorna.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback