Mina nya saker från H&M

Tidigare i veckan skrev jag att jag hade hämtat ut mitt H&M-paket. Därför tänkte jag nu visa vad jag har inhandlat för fina saker.
Med andra ord; två par ballerinaskor för 99 kr/st. En korallröd kjol, en jadegrön (den är mörkare i verkligheten) kofta och en vit topp med detaljer i urringningen. Gissa om jag ser fram emot våren som kanske lämpar sig bättre för att bära dessa plagg? Inte för att vädret utanför kommer hindra mig att bära plaggen. Kjolen kan man ha med dubbla strumpbyxor under (jag har ju kjol eller klänning dagligen, så jag är van att dra på flertalet strumpbyxor), koftan passar utmärkt för att liva upp en i övrigt svart outfit och toppen går bra att använda under en stickad kofta för att kontrastera! Skorna däremot, de får ligga på hyllan så länge. Kanske att jag går med dem inne för att mjuka upp dem (annars får man i princip alltid skoskav av H&Ms skor!).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback