Ni får ursäkta för enformiga inlägg - men min hjärna är full av arbetsrätt just nu och klarar inte av speciellt mycket mera

Just i detta nu känns det ganska bra inför tentan imorgon. Jag har sammanfattat klart den viktigaste litteraturen, jag har läst igenom de viktigaste lagarna och markerat ut sådant som är värt att uppmärksamma (det vill säga; sådant jag tror kan komma på tentan) och jag har läst igenom några gamla tentor utan att dö av det-här-överstiger-min-kunskap-något-så-brutalt-enormt ångest. Snart ska jag skypa med Adam och efter det ska jag ta en promenad. Ikväll ska jag ägna mig åt att repetera de områden som känns viktigast, samt försöka klura ut hurdana frågor det kommer på tentan. En om diskriminering kommer det i alla fall, det är jag typ 96 % säker på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är väldigt mycket plugg i din blogg just nu :D Men lycka till med tentan!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback