Nu, snart, är det över för den här gången

Haha, ja mamma. Du har rätt, det blev en hel del mera sittande framför datorn än vad jag hade planerat. Fokus infann sig inte riktigt idag, men jag har trots det hunnit med allt som jag tänkt mig. Nu får jag lov att vara redo för tentan och jag hoppas verkligen att jag kan prestera tillräckligt bra för att tillsammans med arbetsrättstentan och poängen från mitt PM, nå högsta vitsordet. Det borde gå, men man vet aldrig. Jag försöker komma ihåg alla märkliga specialregler hit och dit och samtidigt ha kvar i minnet hur man ska tolka vissa paragrafer som inte ska tolkas enligt dess ordalydelse. Jag vet att jag kan om jag bara vill, men motivationen är lite låg efter att ha haft tenta för bara några dagar sedan.

Snart ska jag lägga mig i sängen och tänka att tentan kommer gå bra. För jag tror på att den mentala inställningen gör supermycket för ens prestationer.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback