Vardagsprat

Igår gick jag runt och kände en så otrolig längtan efter kokosdoftande bodylotion. Så jag bestämde mig för att åka in till city imorgon, då jag ändå inte har någon skola, och besöka Body Shop. Samtidigt kan jag passa på att gå till banken. När jag gick igenom en hög med papper hittade jag en köp tre - betala för två kupong hos just Body Shop. Gissa när den går ut? Imorgon! Så jag hinner precis gå dit och shoppa lite. Om jag hittar mer än den kokosdoftande lotionen, så är det ju perfekt att ha rabattkupongen. Vardagslyx! Men det blir först imorgon.

Idag ska jag till skolan för en två timmars föreläsning, sedan blir jag kanske kvar och pluggar en stund. Spännande dag, eller hur?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback